dieta reklama internet zabawa hobby dzieci          dieta reklama internet zabawa hobby dzieci

piątek, 30 września 2011

SERP (Search Engine Results Page)


SERP  
(Search Engine Results Page) 


- strona internetowa wyświetlająca listę adresów znalezionych za pomocą wyszukiwarki internetowej; obejmuje ona strony znalezione automatycznie przez wyszukiwarkę i adresy wprowadzone do indeksu ręcznie oraz adresy pochodzące z bazy adresów opłacanych przez ogłoszeniodawców.

Adresy te są wyświetlane w pewnej kolejności, jako pierwsze od góry strony podawane są te, które uznane są przez wyszukiwarkę za najbardziej odpowiednie dla zapytania.



Zapraszamy do zapisania się na nasz newsletter,

6 komentarzy:

  1. Podstawy, każdy powinien to znać.
    Przy okazji, pozwolę sobie polecić pewien program : www.seoadder.info - naprawdę przydatne narzędzie, dzięki któremu znacząco podniosłem pozycję mojej strony w Google! Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście są to wyniki wyszukiwania które zwraca nam wyszukiwarka Google. Jestem również zadania, że fajnie jest samemu próbować pozycjonować własną stronę www. Ja o tym chętnie czytam na stronie https://www.inclick.pl/ i muszę powiedzieć, że sprawdza się wszystko co przeczytałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem samo pozycjonowanie stron jest bardzo ważne i moim zdaniem, że warto się tym zainteresować. Niedawno o tym czytałem we wpisie http://e4media.pl/jak-wypozycjonowac-strone-internetowa/ i oczywiście, uważam iż takie kwestie są istotne. Tym bardziej, iż aktualnie raczej każdy marzy aby być wysoko w wyszukiwarce internetowej.

    OdpowiedzUsuń
  4. W sumie jeśli mówimy o pozycjonowaniu to jest to dość ważna kwestia gdy mamy zamiar zaistnieć w wyszukiwarce Google. Jak czytałem na stronie https://medialnie.info/narzedzia-seo/ to także dość ważne jest posiadanie niezbędnych i przede wszystkim skutecznych narzędzi SEO.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem zdania, że w przypadku pozycjonowania całkiem ważna jest cierpliwość oraz wyczucie czasu. Właśnie dlatego również trzeba cały czas się zwiększać wiedzę i przeglądać nowe artykuły. Mi niedawno spodobał się całkiem ciekawy wpis http://www.seo-reklama.pl/co-to-jest-pozycjonowanie-stron/ i myślę, że warto mieć wiedzę czym w ogóle się pozycjonowanie zajmuje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Polecam https://haiku.com.pl/ każdemu, kto poszukuje efektywnej i kreatywnej agencji reklamowej. Ich zespół to prawdziwi profesjonaliści, którzy wiedzą, jak skutecznie promować markę. Współpraca z nimi przyniosła mojej firmie znakomite rezultaty i znacznie zwiększyła jej rozpoznawalność.

    OdpowiedzUsuń